Bobblehead Bunny

Still In Love

Annyeonghasaeyo chingu ^.^/
CN BLUE

New post kali ni nak mention tentang band korea ,okeh fine ! aku dah dengar sesungut or yang sebenarnya bersungut kan ,tak nak baca sudah ..pandang pun jadi la ,kehkehkeh ! hope yang anti korean artist ni tolong jangan baca ..nanti you all rasa macam ,errr ..errr (apa itu "err" ? ,paham sendiri lah kan ) ! entri kali ini just suka-suka hati jeh nak taip ,yang tak suka jangan baca ..lagipun aku create blog ni bukan untuk tutorial or gossip ,just for Aman And The Typewriter :)

group CN Blue
Dari kiri: Yong Hwa ,Jong Hyun ,Min Hyuk dan Jung Shin
*see gambar tu ..haa ,yang tulaa CN Blue :)

Nama sebenar CN Blue.."CN singkatan bg Code Name" ,BLUE singkatan bagi nama manja member group diorang ni .."Burning mewakili Jong Hyun ,Lovely mewakili Min Hyuk ,Untouchable mewakili Jung Shin ,Emotional mewakili Yong Hwa "nama pun rock band ..tak payah ramai-ramai lah kan ..4 orang dah cukup ,group diorang di bentuk start 2009 . Band ni terdiri daripada Jung Yong Hwa (lead vocals) ,Lee Jong Hyun (lead guitar) ,Lee Jung Shin (bass guitar) ,Kang Minhyuk (drummer) ..Album mini pertama diorang Now or Never (2009) ,Album kedua First Step(2011) and Album ketiga Ear Fun(2012) .Setakat ni diorang tak pernah jejak kasut diorang kat Negeri Sembilan ni ,Malaysia apatah lagi kan ..kalau dia datang ,nak mintak album free kat dia lah ,tu pun kalau dia bagi XD (muka tak aluu)
Info: CN_Blue

Apa motif aku buat story tentang dorang ni ? motif dia sebab aku minat band group ni ..aku tak minat super junior or beast or "wutever"(ayat sape lah ni) ,wakakakah ! Minat or benci pada pandangan masing-masing ye tak ? Jangan lah ada orang bash aku sebab minat group ni ,alaaahaiii ~ ..bukan bermakna aku terlampau obses nak mampus cium2 poster diorang bagai ,just for Ear Fun time..time mood nak dengar lagu je puun (jepun) -.-
dah panjang berjela menaip ..


just for Ear Fun :)

nak tanya siapa minat CN Blue? boleh jadi geng BOICE nanti ,kehkehkeh XD
sila-sila yang nak berkomen tuu ,k bebeh ..kcouuuu ~ XD

Nota Kaki :
BOICE fan name for CN BLUE

No comments:

Post a Comment